merk

Waar staat jouw merk?

Juli 2014 – Innovatief, sociaal en nieuwsgierig. Zomaar een aantal woorden die voor ons het merk ‘Factor Tachtig’ omschrijven. Uiteraard ligt ook ons eigen merk vaak onder het vergrootglas. Ons merk moet immers goed blijven voelen, meegroeien en aan de … Lees verder

Merkmaker Daniel Schoone van dMedia over sterk merk Coolblue

Merkmakers aan het woord: Nerds rule the world!

Juli 2014 – Als merkmakers discussiëren we regelmatig met andere merkmakers. Op kantoor, on the move of zomaar in de kroeg. De uitkomst? Inspiratie, kennis en ideeën. Die we vervolgens graag met jou delen. We laten merkmaker Daniel Schoone, eigenaar … Lees verder

de waarde van design

Design als wiskundige formule

Juli 2014 – Design. Een containerbegrip dat breed inzetbaar is voor visueel gerelateerde uitingen, van zweedse design meubels, webdesign tot evenementen als de Dutch Design Week. Maar ook non-visueel komt deze term steeds meer terug in allerlei bedrijfsprocessen zoals design thinking … Lees verder

kom op de lunch bij factor tachtig

Essentials voor een MerkWaardige lunch

Juli 2014 – Naast het opleiden van jonge Merkmakers, het verdwalen in wereldsteden en de nodige studies, zijn we doorgaans erg druk voor en met onze klanten. Onze befaamde lunch is hét moment voor een break van onze schermen. Een lunch is geen … Lees verder

marketing-en-design-congres-2014

Eventverslag: Marketing & Design Congres 2014

Juli 2014 – Hoe tilt design jouw merk naar een hoger niveau? Hoe verbeter je de accountability van design? En hoe kan design hoofd en hart met elkaar verbinden? Zomaar wat design gerelateerde vragen die regelmatig aan bod komen op de … Lees verder