Merkmaker Daniel Schoone van dMedia over sterk merk Coolblue

Merkmakers aan het woord: Nerds rule the world!

Als merkmakers discussiëren we regelmatig met andere merkmakers. Op kantoor, on the move of zomaar in de kroeg. De uitkomst? Inspiratie, kennis en ideeën. Die we vervolgens graag met jou delen. We laten merkmaker Daniel Schoone, eigenaar van d-Media, aan … Lees verder

de waarde van design

Design als wiskundige formule

juli 2014 – Design. Een containerbegrip dat breed inzetbaar is voor visueel gerelateerde uitingen, van zweedse design meubels, webdesign tot evenementen als de Dutch Design Week. Maar ook non-visueel komt deze term steeds meer terug in allerlei bedrijfsprocessen zoals design thinking … Lees verder

kom op de lunch bij factor tachtig

Essentials voor een MerkWaardige lunch

Juli 2014 – Naast het opleiden van jonge Merkmakers, het verdwalen in wereldsteden en de nodige studies, zijn we doorgaans erg druk voor en met onze klanten. Onze befaamde lunch is hét moment voor een break van onze schermen. Een lunch is geen … Lees verder

marketing-en-design-congres-2014

Eventverslag: Marketing & Design Congres 2014

Juli 2014 – Hoe tilt design jouw merk naar een hoger niveau? Hoe verbeter je de accountability van design? En hoe kan design hoofd en hart met elkaar verbinden? Zomaar wat design gerelateerde vragen die regelmatig aan bod komen op de … Lees verder

Online Dashboard Marketing

Online dashboard voor marketeers

Juni 2014 – Er gebeurt een hoop op je online kanalen en als geen ander ken je de ins en outs van je virtuele aanwezigheid. Je CMS-eigen statistieken bieden je inzicht in de performance van je website. Google Analytics toont … Lees verder

Privacy

Geef jij jouw klant genoeg privacy?

Juni 2014 – Nog niet zo lang geleden kondigde ING aan* bedrijven als Albert Heijn inzicht te willen geven in het betalingsgedrag van klanten. Gevolg? Grote maatschappelijke en politieke ophef, waarop ING snel zijn excuses maakte en de proef voorlopig … Lees verder