SAP marketingactie

Account Based Marketing – Visuele verleiding

Categorie: ,

Geschatte leestijd: 0 min. en 51 sec.

januari 2014 - 

Marketing en Sales zij aan zij. Direct Marketing, op het lijf van de klant geschreven. Waar mogelijk met een knipoog. Daar lopen wij warm voor. Onze klant denkt daar – gelukkig – hetzelfde over. Er zijn een aantal manieren om nieuwe prospects te bereiken en huidige klanten te activeren: Account Based Marketing, voorzien van humor mét een boodschap,  is daar één van.

Ludieke direct marketingcampagne: persoonlijk & fun 

Frank Brinks, Enterprise Mobility Business specialist bij SAP Nederland, is het gezicht van deze ludieke ABM-marketingcampagne waarin een twintigtal topaccounts op een wel heel bijzondere en persoonlijke wijze aan werden geschreven.

Grote kartonnen displays met daarop goedgevulde én halflege winkelschappen afgebeeld, werden verstuurd. Een mini-Frank straalt de ontvangers tegemoet met een iPad in zijn hand met daarop de tekst: ‘Een leeg schap leidt tot verlies van… omzet en klanten.’ Een begeleidende, persoonlijke brief zet de deur verder op een kier. Aan Frank de taak om na aflevering zijn enthousiasme voor SAP over te brengen. Wij hebben er het volste vertrouwen in!

marketing campagne SAP

marketing boodschap met een knipoog

SAP marketing

Wat vind jij?


Merkwaardig. Het zit zelfs in onze cookies, waarmee je akkoord gaat als je op onze website blijft. Lees hier meer over die merkwaardige privacy.