Categorie:
Content Marketing

Blader door de 55 blogs.
Whitney met camera

Vier manieren om video in te zetten voor je bedrijf

november 2018 -  Video is in opkomst. Sterker nog, video is niet meer weg te denken! Sociale media drijft op bewegend beeld en pakkende, humoristische of juist schokkende visuele content verspreidt zich razendsnel. Kortom, genoeg redenen om met video aan de slag te...
Snackable content

Snackable content: makkelijk en lekker

juli 2018 -  Het is weekend en je hebt geen zin om te koken. Er resten je twee opties; de deur uit om uitgebreid te dineren of je neemt een frietje met snack uit de snackbar. Je kiest the easy way. Een snack...
5 tips voor het maken van een eigen video

Vijf tips voor het maken van je eerste video

mei 2018 -  Klop klop… De toekomst staat voor de deur: “Het wordt tijd dat je gaat beginnen met videomarketing”. Het staat al een tijdje op je to-do list en nu moet je er toch aan gaan geloven. De populariteit van video groeit....
ephemeral content

Ephemeral marketing: de kracht van vluchtige kiekjes

maart 2018 -  …4, 3, 2, 1 en je foto is weg. Tijdelijke foto’s en video’s: je verstuurt ze ongetwijfeld zelf wel eens via Instagram of Snapchat. De juiste term voor deze vluchtige kiekjes? Ephemeral content. Razend populair onder jongeren, maar ook steeds...
content voor chatbots schrijven

Zo schrijf je slimme content voor je chatbot

maart 2018 -  Natuurlijk, in 1966 zag het MIT-project Eliza al het levenslicht, maar twee jaar geleden leek het wel alsof élk bedrijf insprong op de chatbot-trend. In 2016 bleek dat chatbots een (marketing)tool zijn die twee kanten op werkt: óf je gaat...

Eventverslag: Marketing, Insights & Analytics 2018

februari 2018 -  Een marketingevent om het nieuwe jaar met frisse inspiratie te beginnen! Klinkt goed toch? Daarom sloot ik januari af met een bezoek aan het Marketing, Insights & Analytics event (MIE) in Media Plaza Utrecht. De futuristische locatie en het veelzijdige...
AI Robot Cozmo Anki

Vijf smart marketing inzichten voor de maakindustrie

januari 2018 -  Een confronterend onderzoek uit 2017: de meeste spelers in de maakindustrie zijn online slecht vindbaar, hebben vaak geen mobielvriendelijke site, komen in de zoekresultaten van Google amper voor en zijn niet of nauwelijks aanwezig op social media. Voor een bedrijfstak...