Categorie:
Crossmedia

Blader door de 12 blogs.
https-beveiliging-ssl-wetgeving-google-enigma

Waarom HTTPS ook voor jouw website interessant is

september 2014 -  Een afbeelding van een hangslotje en de letters HTTPS voor het webadres. Je ziet deze toevoeging steeds vaker in de adresbalk van je browser. Maar wat is het verschil tussen HTTP en HTTPS, los van die éne letter? Wat is HTTPS?...

Slimme vlijmscherpe marketing

september 2013 -  Ik schreef al eerder over barbiers in Rotterdam. In dit blog zet ik met Boldking het mes op mijn keel. Betaal niet langer voor krankzinnig dure scheermesjes Mannen zullen het ongetwijfeld herkennen. De vraag of de Gillette’s van deze wereld...
liquid-responsive-websites

Liquid & responsive websites

oktober 2011 -  Webdesigners hebben er vandaag de dag een uitdaging bij. De tijd dat je je alleen druk hoefde te maken over de schermresoluties 800×600 en 1024×768 pixels is definitief voorbij. Anno nu worden websites op een groot en groeiend aantal devices...
less-is-nog-steeds-more

Less is (nog steeds) more

juni 2011 -  Een goed concept moet op een bierviltje passen. Des te minder woord of beeld er nodig is om de boodschap duidelijk over te brengen des te beter. Less is more. Omgekeerd; hoe meer uitleg je (in woord of beeld) je...
communiceren-twee-richtingsverkeer

Communiceren. Tweerichtingsverkeer?!

juni 2011 -  Communicatie. We hebben het met zijn allen gedefinieerd; ‘communicatie is een proces om kennis uit te wisselen‘ (aldus wikipedia). Feitelijk zenden en ontvangen. In de praktijk al dan niet gepaard gaand met ruis. Miscommunicatie zogezegd. De geschiedenisboeken staan er vol...
website-internetbrowsers-standaard

“Waarom ziet mijn website er hier anders uit?”

mei 2011 -  Een vraag die van tijd tot tijd de revue passeert. Herkenbaar? Nét die ene site blijkt op jouw computer af te wijken van de vertoning bij een collega, klant, vriend of juist de computer thuis. In sommige gevallen staat dat lijntje...
brand-activation-merkbelofte-experience-marketing-unox

Brand Activation – Beleven, beloven en beslissen

mei 2009 -  Beleven, beloven en beslissen Drie peilers  van Factor Tachtig die opvallend veel raakvlakken hebben met de term ‘brand activation’. Brand activation gaat uit van de kern van marketing; je verkoop op een hoger plan tillen. Maar hoe ‘activeer’ je succesvol je...
cross-sell-up-selling

Cross-Sell en Up-Selling

januari 2009 -  U wilt uw omzet verhogen. Een breder assortiment in de markt zetten. Specifieke producten in het voetlicht brengen. Cross-sell en Up-selling helpen u hierbij. Technieken die uw supermarkt, bakker of slager al langer toepassen. Wij lichten het graag verder toe....
below the line - above the line

Above the Line en Below the Line

december 2008 -  Wat is de betekenis van de 2 termen Above the Line en Below the Line? En hoe staat online marketing hier in? Above the line (ATL) Promotionele activiteiten gericht op de grote massa. Kanalen als radio, tv en (online) advertenties...