Kennis, inspiratie en ervaring. Voor een Merkmaker onontbeerlijk. Daarom nemen we leergierig plaats in de schoolbanken en bezoeken we symposia. We maken reizen en verdwalen – vol enthousiasme – in (wereld)steden. We zijn stil in musea en gaan graag de discussie aan in business meetings. Op onszelf of samen met collega’s maar altijd uitgerust met de noodzakelijke ammunitie.
V.l.n.r.
– Rapha Backpack “Fits all”
– Bang & Olufsen BeoPlay Earphones “8 gram aan ergonomisch geluid”
– Evergreen Crunchy “Energie voor het grijpen”
– Freitag Dallas Wallet “Hergebruikt vrachtwagenzeil”
– Mophie Juice Pack Helium “Blijf rustig ademhalen, extra power is binnen handbereik”
– Fruit Shoot “Lest de dorst, proost!”
– RayBan Polarized “Voor dat onverwacht winterse zonnetje”
– Apple 13” MacBook Air “Mijn ‘true american hero’ altijd verbonden met thuis én kantoor”
– Moleskine notitieboek LEGO-editie – “Voor de analoge aantekeningen en een smile”
– Apple iPhone 5S – “Zwitsers zakmes”
– OtterBox Commuter case “Broodnodige bescherming”
– Trodat Stempel “Visitekaartjes zijn zó 2013”