Kennis, inspiratie en ervaring. Voor een Merkmaker onontbeerlijk. Daarom nemen we leergierig plaats in de schoolbanken en bezoeken we symposia. We maken reizen en verdwalen – vol enthousiasme – in (wereld)steden. We zijn stil in musea en gaan graag de discussie aan in business meetings. Op onszelf of samen met collega’s maar altijd uitgerust met de noodzakelijke ammunitie.

Essentials van een Merkmaker aan de studie

Essentials van een Merkmaker aan de studie 2|Essentials van een Merkmaker aan de studie|Essentials van een Merkmaker aan de studie 1|Essentials van een Merkmaker aan de studie 3|Essentials van een Merkmaker aan de studie 4
afbeelding
essentials voor een merkmaker in de schoolbanken

V.l.n.r.
– Rapha Backpack “Fits all”
Bang & Olufsen BeoPlay Earphones “8 gram aan ergonomisch geluid”
Evergreen Crunchy “Energie voor het grijpen”
– 
Freitag Dallas Wallet “Hergebruikt vrachtwagenzeil”
– Mophie Juice Pack Helium “Blijf rustig ademhalen, extra power is binnen handbereik”
– Fruit Shoot “Lest de dorst, proost!”
– RayBan Polarized “Voor dat onverwacht winterse zonnetje”
Apple 13” MacBook Air “Mijn ‘true american hero’ altijd verbonden met thuis én kantoor”
Moleskine notitieboek LEGO-editie – “Voor de analoge aantekeningen en een smile”
Apple iPhone 5S – “Zwitsers zakmes”
– OtterBox Commuter case “Broodnodige bescherming”
– Trodat Stempel “Visitekaartjes zijn zó 2013”

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Robert

    Menu