Voor u gelezen: “Marketeers willen bureaus met digitale ervaring”

Categorie:

Geschatte leestijd: 0 min. en 52 sec.

oktober 2008 - 

De kennis van digital marketing is cruciaal en moet worden aangeboden als volledig dienstenpakket.

Zomaar 2 quotes uit een artikel van Marketingonline die ons bekend in de oren klinken. Zie daar de basis van Factor Tachtig.

Wees creatief en begrijp het merk.

Marketingonline.nl:

Een op de vier organisaties is van plan -of heeft al plannen liggen- om binnen een jaar over te stappen naar een marketingbureau met ruime digitale ervaring. Deze stelling is gebaseerd op een nieuw onderzoek van marketingbureau Sapient.Onderzoeksbureau Redshift Research ondervroeg in opdracht van het internationale marketingbureau ruim 500 marketingmanagers uit Nederland, Groot-Brittannië, Zwitserland en Zweden naar wat kenmerkend moet zijn aan een ‘marketingbureau van de toekomst’ en aan welke topkwaliteiten een dergelijk bureau moet voldoen.Hieruit blijkt dat marketeers het vooral belangrijk vinden dat er meer gebruik wordt gemaakt van digitale marketing. Daarbij werd ‘pull interaction’ genoemd, zoals marketing via sociale en interactieve media.Op basis van de onderzoeksresultaten heeft Sapient een Top Vier samengesteld waaraan het ‘bureau van de toekomst’ moet voldoen……
Lees het hele artikel op marketingonline.nl