Categorie:
Marketing communicatie

Blader door de 76 blogs.
5 tips voor het maken van een eigen video

Vijf tips voor het maken van je eerste video

mei 2018 -  Klop klop… De toekomst staat voor de deur: “Het wordt tijd dat je gaat beginnen met videomarketing”. Het staat al een tijdje op je to-do list en nu moet je er toch aan gaan geloven. De populariteit van video groeit....
Buyer persona's: weet voor wie je werkt!

Buyer persona’s: weet voor wie je werkt!

mei 2018 -  Het maakt niet uit wat je baan is, op iedere werkplek heb je er wel mee te maken: de klant. Je ziet hem (of haar!) misschien niet persoonlijk, maar het is belangrijk te weten hoe je ermee om moet gaan....
ephemeral content

Ephemeral marketing: de kracht van vluchtige kiekjes

maart 2018 -  …4, 3, 2, 1 en je foto is weg. Tijdelijke foto’s en video’s: je verstuurt ze ongetwijfeld zelf wel eens via Instagram of Snapchat. De juiste term voor deze vluchtige kiekjes? Ephemeral content. Razend populair onder jongeren, maar ook steeds...
Chatbots: durf jij samen te werken met AI

Chatbots: durf jij samen te werken met AI?

maart 2018 -  ‘It looks like you’re writing a letter’. Ken je ‘m nog? Clippy? Het was voor mij geen liefde op het eerste gezicht. Ik ontmoette de office assistant van Microsoft voor het eerst in 1998 op één van de weinige PC’s...
AI Robot Cozmo Anki

Vijf smart marketing inzichten voor de maakindustrie

januari 2018 -  Een confronterend onderzoek uit 2017: de meeste spelers in de maakindustrie zijn online slecht vindbaar, hebben vaak geen mobielvriendelijke site, komen in de zoekresultaten van Google amper voor en zijn niet of nauwelijks aanwezig op social media. Voor een bedrijfstak...
Influencer marketing Factor Tachtig

Influencer marketing: ben jij er als B2B’er klaar voor?

januari 2018 -  “Waar denk jij aan bij influencers? Foto’s van latte-art en modemeisjes op Instagram, toch? Ik kan je vertellen dat de wereld van influencer marketing zoveel meer omvat dan dat.” Juist door deze zin van Georgina Rutherford (IMA) tijdens het evenement connect...
Kies een archetype met Lego ;)

Archetype: welke past bij jouw merk?

januari 2018 -  Wanneer je aan jouw merk bouwt, start je altijd vanuit je why: waarom doe je wat je doet? Hier zie je je merkwaarden terug. Vervolgens stel je de vraag: hoe maak je die why zichtbaar, zowel in- als extern? Hoe...