Stel, je bent toe aan een nieuwe website. Links- of rechtsom is dat toch weer een spannend moment. Voor de een begint dit traject gevoelsmatig met de keuze van een CMS, voor de ander juist bij een vraag die dichter bij merk of doelgroep ligt.

Op weg naar je nieuwe website (stappenplan)

Op weg naar je nieuwe website (stappenplan)-[tag]|Op weg naar je nieuwe website (stappenplan)-[tag] 1|Op weg naar je nieuwe website (stappenplan)-[tag] 2|Op weg naar je nieuwe website (stappenplan)-[tag] 3
afbeelding

Het gezegde dat meerdere wegen naar Rome leiden lijkt hier op zijn plek. Door de jaren heen zijn wij op uiteenlopende momenten in de uitgezette route bijgeschakeld. De ene keer was dat een deel-opdracht in de vorm van een ‘usable’ design, de andere keer het verzorgen van aansprekende content, de promotie daarvan tot de opdrachten waar we full monty in mee mochten denken.

De ultieme route in beeld

Hoe verschillend die wegen soms ook leken te lopen – en hoe verschillend ook ons instappunt en aandeel daarin – hoe duidelijker de ultieme weg naar een nieuwe website zich in ons hoofd vormde. Bijgaande infographic visualiseert díe weg, bekeken door onze oogharen. Een heldere route die wat ons betreft start bij jóuw merk en via de fases inventarisatie, ontwerp, techniek en live onvermijdelijk leidt naar het o-zo-dynamische ‘eindstation’: optimalisatie.

Ben jíj – online – al op weg?

Onze tip: neem eens de tijd om de uitgetekende route te bekijken. Doe waar nodig een stapje terug. Zet voldoende stappen vooruit maar doe er vooral je voordeel mee. En onthoud; we rijden graag shotgun 🙂 .

Stappenplan voor een nieuwe website

Begin bij het begin en laat ons je op weg helpen met ons stappenplan.
Ik ben toe aan een nieuwe website!

Van je merk via inhoud naar vorm en techniek

Wanneer we mee mogen bouwen aan jouw merk gaan wij niet over één nacht ijs. Je website – vaak hét contact met je doelgroep – is fundamenteel. Des te belangrijker dus dat de insteek helder en de uitstraling spot-on is. Dat de functionaliteit goed in elkaar steekt. Dat díe specifieke content toont waar je bezoeker naar op zoek is. En – last but not least – dat de continuïteit van je website gewaarborgd is. Wij werken praktisch en creatief aan vorm, inhoud en functie. Jouw merk dient daarbij als basis. Waar kunnen we jou mee van dienst zijn?

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Robert

    Menu