Blog

Het principe is niet moeilijk: met de benen op tafel en eens goed nadenken over ‘waarom doen we wat we doen’. Het eenvoudige, maar krachtige model van Simon Sinek, auteur van het boek ‘Start With Why’, begint ook bij deze vraag. Hij stelt dat inspirerend leiderschap bij de vraag ‘waarom?’ en een ‘gouden cirkel’ begint.

Wat is de ’Why’ van jouw merk? Gebruik de Golden Circle.

Wat is de ’Why' van jouw merk? Gebruik de Golden Circle.|Wat is de ’Why' van jouw merk? Gebruik de Golden Circle. 1

The Golden Circle – Simon Sinek

Het model gaat uit van drie niveaus waarop organisaties en mensen opereren: wat je doet, hoe je het doet en waarom je het doet. Dus niet van buiten naar binnen, maar van binnen naar buiten. Wij hebben ‘The Golden Circle’ van Sinek inmiddels eigen gemaakt, jij ook?

Als je overtuigd bent van de kracht van je eigen merk, dan straalt dat af van alles dat je doet. Wij denken graag mee over de ‘Why’, maar deze moet wel uit eigen keuken komen.

Lees ook:  Brandingstrategie - ga jij voor mono of multi?

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig

Menu