In 2011 schreven we nog trots over onze plek in Liempde. Daar liggen ook nog steeds onze roots en veel – heel veel – mooie herinneringen. We hebben er echter nu als merkmakers bewust voor gekozen om aan te haken op het imago en de bedrijvigheid van Eindhoven. En dat is niet voor niks, laat ik je even meenemen…

Waarom Eindhoven?

Waarom Eindhoven?-[tag]

Het imago van Eindhoven

Al een flinke tijd is Eindhoven aan de weg aan het timmeren. De bedrijvigheid die er is wordt ondersteund  door een zorgvuldig gekozen imago. Eindhoven heeft daarin duidelijke keuzes gemaakt en probeert die ook in de praktijk door te voeren. De drie domeinen Technologie, Design en Kennis (TDK) stuwen het geheel voort. 🚀

Voel je hem aankomen…

Als je ons een beetje kent, dan weet je dat T.D.K. perfect in ons straatje past. Wij hebben een voorliefde voor klanten in de techniek, we werken graag zelf in de balans tussen technologie en emotie. We designen mooie dingen en proberen die vooral functioneel te maken en houden. En dit alles volgens onze eigen meerwaarde: #nevergrowup. In a nutshell: kennis opdoen, kennis gebruiken en kennis delen.

Eindhoven: Technologie

Van jongs af aan is alles waar een stekker aan zit interessant. Voor veel van ons in ieder geval. Uiteraard is technologie heel veel meer dan dat. Zo lees ik in “de wil van technologie” van Kevin Kelly. Technologie kan niet zonder mensen en is daarmee een onderdeel van onze evolutie. Maar de mens kán ook niet meer zonder technologie. En dat weten we in Eindhoven maar al te goed. Of het nu om ‘terug-naar-de-basis‘ technologie of ‘super-vooruitstrevende-high-tech’ gaat. 👉 In Eindhoven gebeurt het. 👈 We vinden het daarbij niet alleen leuk om voor klanten te werken die vooruitstrevend bezig zijn met technologie, maar het is zeker zo leuk om tussen de creatieve geesten te werken die deze technologie nu en in de toekomst verder ontwikkelen. Tot slot is het voor ons ook altijd de uitdaging om technologie optimaal in te zetten op onze werkplek – voor onszelf en voor de klant.

“Soms is het beste ontwerp een ontwerp wat je niet ziet.”

Eindhoven: Design

Vorm-geving in al zijn facetten. Al vele jaren komen wij graag op de DDW. Inspiratie opdoen, de mooiste details bekijken en vergapen aan de slimme oplossingen waar de designers mee komen. Daarbij gaat vormgeven en design niet om het mooie kleurtje of dat gave materiaal. Design gaat om het gedachtegoed van de doelgroep centraal zetten en daar iets briljants voor verzinnen. Zo is soms het beste ontwerp een ontwerp wat je niet ziet. Onze eigen designers maken al jaren merkwaardige ontwerpen voor onze klanten. Online en offline weten wij passende en functionele projecten in te vullen. Dat kunnen doen in een stad waar zoveel designtalent aanwezig is, geeft een goed gevoel.

Lees ook:  Brand Activation - Beleven, beloven en beslissen

Eindhoven: Kennis

Als wij voor onszelf de 23plusone methode toepassen, komt daar steevast als drijfveer nieuwsgierigheid naar boven. Het op doen van kennis via internet, boeken, seminars of netwerk bijeenkomsten. Wij doen ons uiterste best om iedere keer onze eigen honger naar méér kennis te stillen. Dat lukt overigens bijna nooit… we weten niet of dat komt door die lat die we altijd hoger leggen, door FoMO of door het feit dat er zoveel kennis gepresenteerd wordt dat het niet meer bij te houden is. You decide… 😉

Maar wat heeft het opbouwen van kennis voor zin als je er niks mee doet? Daarom zetten we deze bagage graag in voor de diverse opdrachten die we uit mogen voeren en zorgen we dat we kennis delen via ons Blog, merkwaardigeboeken.nl en af en toe in een heus Content Caferaria.

‘On the move naar Eindhoven’, schreven we in 2018. Inmiddels hebben we onze plek gevonden en is er veel veranderd. Heb je bijvoorbeeld onze tribune al gezien?

Koffie in Eindhoven

Kom je eens bij ons op de koffie? De sfeer proeven bij Factor Tachtig? Een kijkje nemen in ons onderkomen Plan-B en van een prachtig uitzicht genieten over de hele stad Eindhoven? Vinden we leuk 😊. See you soon!

Meer weten?

Voor koffie en/of vragen kun je contact opnemen met Jeroen

Blog

Menu