Brainfluence

Auteur: Roger Dooley
Publicatie: 2011


Iets wat ons de laatste tijd enorm bezighoudt is neuromarketing, het nieuwste veld in het onderzoek naar marketing. Veel marketingtactieken richten zich op ons bewustzijn, maar er is meer en meer bewijs dat we dit moeten aanpassen. Ons onderbewuste doet en vertelt ons veel meer dan we denken. Dat is de basis voor het boek Brainfluence. Dit boek leert je meer over wat mensen beweegt en hoe dat toe te passen in de praktijk. Opgedeeld in korte hoofdstukken is de informatie compact en hapklaar, wat het boek korter doet lijken dan het eigenlijk is.

“What people really want is the ability to connect to each other, not to companies.”

In ‘Brainfluence’ wordt uitgelegd hoe je neurowetenschap en gedragsonderzoek kunt toepassen om te begrijpen welke beslispatronen je klanten volgen. Deze laatste inzichten en onderzoeken zijn perfect voor je marketing, reclame en verkoopinspanningen.

Het boek leest makkelijk weg en heeft ook de nodige naslag waarde. Hij blijft dus zeker binnen handbereik staan om af en toe op terug te pakken. Het boek grijpt terug op heel veel verschillende theorieën en inzichten en geeft daar een perfecte samenvatting van, inclusief ‘take aways’.

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu