Brand Prototyping

Auteur: Michel Jansen
Publicatie: 2006


Je wilt dat de relatie met je klant betekenisvol blijft. Je wilt ook dat je merk als vitaal en dynamisch wordt gezien. Een soepel merk, dat gelijk blijft door continue verandering.

Dat kan!

Michel Jansen neemt je direct mee naar de kern: De archetypes van Jung. Door terug te grijpen op de ziel van je merk, creëer je een meer blijvende waarde. Je merk krijgt daarmee een karakter, dat altijd en overal herkenbaar is. Het maakt je merk uniek, consistent en consequent. Dit is mogelijk doordat de archetypes tijdloos en universeel zijn.

Precies daar begint de vitale, dynamische bouw aan je merk. Je hoeft niet langer bang te zijn voor verandering! Bekijk verandering liever als noodzaak om je merk relevant te houden. Verandering hoeft niet te betekenen dat je merk haar identiteit vereist!

Creëer een grenzeloze identiteit met ‘Brand Prototyping’. Als Explorer, Innocent of Hero?

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu