Contentbijbel

Auteur: Cor Hospes
Publicatie: 2018


Compleet met Oud én Nieuw Testament.
Inclusief de tien geboden.
De Contentbijbel.

Verhalen die grenzeloos zijn. Tijdloos ook. Net zoals de Bijbel. Dit boek wordt immers door miljarden mensen gelezen, aangehaald in quotes, verfilmd en ga zo maar door. Hoe zorg je als merk voor content die net zo inspirerend is?

“Je moet een verhaal hébben, niet verzinnen!”

Elk merk heeft een uniek verhaal. Een verhaal dat past. Bij je merk, maar ook zeker bij je klant! Content is bij uitstek een kans om je te onderscheiden. Waar liggen jouw ‘hobbeltjes en kuiltjes’?

Vertel een verhaal vanuit jouw merk. Wat maakt jou het onthouden waard? Inspiratie haal je uit je doelgroep: waar houden zij zich mee bezig? Ben relevant. Maak jouw verhaal onderwerp van het gesprek, want ouderwetse mond-tot-mond reclame… die werkt nog steeds het best!

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu