Copywriting

Auteur: Gyles Lingwood
Publicatie: 2022


Schrijven. Aan de ene kant vaak beschouwd als een natuurlijk talent. Aan de andere kant denken velen: ‘Dat kunnen we allemaal wel!‘ Onze mening? Aanleg is handig, maar daarmee ben je er nog niet! Om écht goed te worden in schrijven, raden wij je daarom aan eens in ‘Copywriting’ te duiken!

Gyles Lingwood en Mark Shaw rijken verschillende – simpele – technieken aan, die het creëren van sterke content stevig vereenvoudigen. Of je nu schrijft voor digitale media, interne communicatie of advertenties: ‘Copywriting’ zorgt ervoor dat je dat goed doet! De technieken worden snel opgevolgd door oefeningen en voorbeelden, waarmee je direct aan de slag kunt!

Most of us find it easy to knock things. We always know what we don’t like, and we tend to highlight problems and issues rather than build on the elements that we do like.

Ook de verdieping ontbreekt niet! Toonaangevende copywriters verklappen je de grootste geheimen van het vak. Waardevolle inzichten liggen voor het oprapen! Ontdek de copywriter in jou: zelfverzekerd en creatief!

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu