Corporate Storytelling

Auteur: P. van der Wijk
Publicatie: 2007


Corporate storytelling. Inspirerend. Geloofwaardig. Herkenbaar. Dát klinkt als een verhaal dat je klant wil horen!

De kracht van verhalen van onder andere Lego, Apple, Nike, Ikea en Rabobank worden in ‘Corporate Storytelling’ onthuld. Je klant heeft geen behoefte aan reclameslogans. Wat jij nodig hebt is een uniek verhaal. Zó herkenbaar dat je klant zich er mee willen identificeren.

Een verhaal hebben is één. Maar hoe communiceer je dat verhaal? Peter van der Wijk neemt je mee in de wereld van het verhaal. Prikkelend reikt hij een manier aan hoe jij jouw verhaal kunt ontdekken en verspreiden. Hij onderstreept daarmee de kracht van storytelling. Wij moedigen je vervolgens aan er je voordeel mee te doen! Elk verhaal is een kans om marktwaarde te creëren. Ontdek jouw unieke verhaal!

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu