De vent is de tent

Auteur: Paul Stamsnijder
Publicatie: 2014


Hebben mensen nog vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders? Dat vertrouwen is tanende. Des te belangrijker is het voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes om een goed relatiemanagement te hebben.

Een reputatie moet je opbouwen. Sterker nog: die moet je verdienen! Reputatie is de perceptie van je klant. Reputatie is alles wat je zegt en doet. Reputatie is overal. Doe je het goed? Dan is je reputatie geld waard! Lees er alles over in ‘De vent is de tent’.

Begin ín je organisatie. Ware schoonheid komt van binnen. Maak van je werknemers ambassadeurs. Paul Stamsnijder onderstreept het belang van leiderschap in deze context. Je reputatie maakt je aantrekkelijk en dát vertaalt zich in vertrouwen en succes. De ontwikkeling van naam en faam is niet de opdracht van een persoon, maar een samenwerking van de gehele organisatie. Hoe laat de organisatie, in al haar facetten, zich aan de wereld zien?

“Het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement aan de slag wil.”

Het ontwikkelen van naam en faam vraagt om een lange adem. Adem dus diep in en langzaam uit. Reputatiemanagement vraagt om een sterke identiteit, gedragen door de medewerkers en een heldere visie op de toekomst. Met dit praktische boek verwerf je de nieuwste inzichten in reputatiemanagement, van social media tot maatschappelijk verantwoord ondernemen. Een must have for iedere marketingprofessional, leidinggevende en mensen die het leiderschap ambiëren.

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu