De vijf stappen naar een betekenisvol merk

Auteur: Michael J. Sandel
Publicatie: 2015


De vijf stappen naar een betekenisvol merk – Wij werken al een tijdje met de archetypen die ook in eerdere boeken van Michel Jansen werden besproken. Een perfecte manier om een merk richting te geven in zijn/haar karakter.

In dit boek helpt Jansen je de de stappen te nemen rondom je merk om te komen tot de juiste archetype-duiding voor je merk. Is je merk meer een ontdekker of een verleider? De held of de heerser?

“Ontdek de kracht van archetypen”

In heldere stappen neemt Michel je volledig bij de hand en helpt je om naar je merk te kijken. Dit neemt overigens niet weg dat het verstandig blijft om mensen van buitenaf in te schakelen – schrijf hij ook zelf – voor de welbekende spiegel, kritische noot en het scherp krijgen van je merk. Want dat is wat je doet met een archetype. Met een stabiele en scherpe basis bouw je per definitie aan een sterk merk.

‘Vijf stappen’ is en goede introductie voor marketing- en communicatiemanagers die zich willen verdiepen in de kracht van hun merk. Daarnaast is het voor de gevorderde merkmaker een goed naslagwerk met duidelijke omschrijvingen van de diverse archetypen.

Dit boek is het vervolg op Brand Prototyping van Michel Jansen.

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu