Happy profit

Auteur: Herman Toch
Publicatie: 2014


Jouw merk succesvol én duurzaam. Waarom niet?
Wie zegt dat het niet om winst draait?
Het is prima, belangrijk, zelfs leuk om winst te maken!

‘Happy profit’ is geen doel. Het is de beloning die we krijgen.
Voor het gelukkig maken van je klanten. Voor het achterlaten van een betere wereld. Jouw merk dat het verschil maakt. Jouw merk dat de wereld waardevoller achterlaat. Waarde die je geeft vanuit je motivatie, je kern, je ziel.

In dit boek krijg je inzichten over hoe je de negatieve spanning rond winst en groei kan wegnemen, en hoe marketeers en CEO’s ervoor kunnen zorgen dat de groeimogelijkheden ook duurzaam kunnen zijn.

Een must-read om je bewust te worden van de veranderende tijdsgeest. Mét adviezen over innoverend ondernemerschap en inspirerend leiderschap: Kijk anders. Naar de wereld. Naar je markt. Naar je klanten. Ga gewoon aan de slag! Jaag je dromen na! De nieuwe manier van zakendoen is nog niet uitgekristalliseerd. Wie uitdaging en kansen ziet, ziet uiteindelijk ook succes.

Herman Toch leert je als geen ander grensverleggend te denken. Ga voor winst en wees er trots op!
Hoe ver durf jij te gaan?

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu