Het succes van Internal Branding

Auteur: Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Publicatie: 2013


De bouw van sterke merken én het onderhoud ervan. Wij hebben van onze passie ons werk kunnen maken. Het maakt dat we dagelijks met veel plezier richting Eindhoven komen om daar onze krachten te bundelen.

“Hét succes van internal branding begint allemaal met het kiezen van een specifieke richting.”

Waar staat jouw merk? Wat beloof jij jouw klant?

Kies een merkpositie die bij jou past. Vanuit je visie. Vanuit je missie. Vanuit je kernwaarden. Kies een merkpositie die aantrekkelijk is voor jouw klant. Schep verwachtingen én maak ze waar! Zo maak je fans, mensen die positief over je merk spreken en vaker zullen kopen. Maar, loze beloftes maken geen fans. Je moet je verwachtingen waarmaken.

De kunst is om je merk tot leven te brengen. Vertaal je merk naar de praktijk, naar gedrag, naar je medewerker. Laat je merk spreken op de werkvloer. Je klant moet je merk kunnen voelen als deze bij je binnen stapt!

Ontdek ‘Het succes van Internal Branding’, met klankcases, interviews, praktische tips en theoretische onderbouwing. Zet jouw merk sterk neer!

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu