Internal branding 2.0

Auteur: Luc van Beers, Gaby Nedeski
Publicatie: 2015


In het verleden draaide alles om het merk. Hier hadden de klanten interactie mee en dit was genoeg voor hen. Tegenwoordig is dat anders. De reputatie van het bedrijf is nu minstens net zo belangrijk als het product of de dienst. Men ziet niet langer het bedrijf en het product, of de organisatie en de dienstverlening, als verschillende entiteiten. Deze zijn één geheel. Dit geldt niet alleen voor de consument, overigens. Voor de collega is dit minstens net zo belangrijk. Dit vereist van bedrijven een compleet andere aanpak. Hoe vlieg je dit aan?

Internal branding! Ooit begonnen als manier om aan de eigen medewerkers het merk en de reclame uit te leggen, nu een manier om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar hoe werkt dit precies?

Luc van Beers en Gaby Nedesky geven het antwoord in hun boek Internal Branding 2.0. Zelf hebben zij ruime ervaring met het toepassen van internal branding, en zij delen graag hun kennis met je. Ze doen dit op een heldere en toegankelijke manier. Geen wollige taal, maar praktische handvatten waar je meteen mee aan de slag kan.

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu