Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Auteur: Dion van der Vaart
Publicatie: 2017


It’s a kind of magic! Of… misschien toch niet. Neuromarketing is niets meer dan onderzoek naar het brein van de gemiddelde consument. Maar toevallig zorgt dit onderzoek wél voor inzichten die bijzonder bruikbaar kunnen zijn voor ons merkmakers. Wat ons betreft is neuromarketing, naast het merkkompas, een onmisbare tool in je rugzak.

“Onbewuste beïnvloeding gebeurt overal en altijd.”

‘Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten’ geeft je concrete tips om neuromarketing als tool in te zetten bij het creëren van (online) content. Om je alvast een tipje van de sluier te geven:

  • Creëer comfortable content, hoe simpeler hoe positiever
  • Iets krijgt pas aandacht wanneer het afwijkt
  • Voorkom tekstuele dooddoeners

Dit zijn misschien open deuren maar het is de toevoeging van micro-elementen die hier het verschil maakt. Dion van der Vaart vertelt je niet alleen de fijne kneepjes van neuromarketing, maar past deze ook op een laagdrempelige manier toe tijdens het lezen. Hierdoor krijg je helemaal het gevoel dat ook jij de ‘machtige’ neuromarketingbril kan opzetten!

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu