Transformeren om te overleven

Auteur: Herman Toch
Publicatie: 2013


‘Transformeren om te overleven’. We kunnen het je niet vaak genoeg op het hart drukken. Wij zijn daarom blij dat Herman Toch dat even aanstekelijk beschrijft als dat hij kan spreken!

Het is noodzaak fundamenteel anders te werk te gaan, willen we weer relevant worden in het leven van de consument. Het marktaandeel staat immers onder druk, ondanks dat klanten een positieve indruk hebben van ons merk. Voor het eerst kijken we daarom vanuit ‘merkperspectief’ naar verandering. Daarvoor doet Herman Toch een nieuwe soort marketing uit de doeken. Tien paradigma’s zeggen je precies wát je moet doen om als merk succesvol te zijn én te blijven! Is jouw merk er klaar voor een winnende positie uit te bouwen?

Dit boek stelt ons allemaal verantwoordelijk voor duurzame groei en geluk in een alsmaar veranderende wereld. Het biedt een uniek denkkader voor een nieuwe generatie marketeers en bedrijfsleiders. Heb je dit boek uit, heb je je eerste transformatie reeds achter de rug en ben je voorbereid op een nieuw tijdperk.

Bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu