Aanscherpen merk en huisstijl
Een wereldspeler in hartje Brabant
Hendor heeft innovatie al zeventig jaar in hoog vaandel staan. Het familiebedrijf uit Bladel maakt pompen en filters van hoge kwaliteit en bedient verschillende markten en industrieën in meer dan zestig landen. Een ondernemende wereldspeler dus, in het hart van Brabant!

Refresh, set, go: een fris totaalconcept voor Hendor
Een modern merk neerzetten zonder de rijke historie uit het oog te verliezen. Wij gingen rond de tafel met Hendor om het merk en de huisstijl aan te scherpen. De uitgangspunten: het ondernemende, innovatieve karakter benadrukken en zorgen dat Hendor herkenbaar blijft. We verzorgden een totaalconcept: een mix van strategie, design en content om het merk Hendor te refreshen.
Brandbook & brandvoice
Onze ontwerper creëerde een nieuwe, herkenbare huisstijl en legde dat ter naslag vast in een brandbook met praktische guidelines. De tekstschrijver stelde – in samenwerking met onze marketingstrategen – een brandvoice, merkkompas en archetype-omschrijving op. Zo kunnen de medewerkers van Hendor het merk nog beter ‘leven’ in hun communicatie.
Communicatieconcept mét bedrijfsvideo
Bij een opgefriste look hoort natuurlijk een video. Onze content creator zorgde voor een script – gebaseerd op het archetype – en nam de regie, de filmcrew deed de rest. Die trok alles uit de kast om er een dynamische bedrijfsvideo van te maken. Een ox-board, Ronin-camera en zelfs een heftruck kwamen er aan te pas.
Wij helpen je graag!
Heb jij ook hulp nodig bij het aanscherpen van je merk en je huisstijl? Of wil je een keer van gedachten wisselen over een kleinere, specifiekere vraag? We drinken graag een keer een kop koffie met je!