Human Centric Wearables: bedenk een smart (marketing)plan en voer het uit!

Klant: TNO at Holst Centre
Human Centric Wearables: bedenk een smart (marketing)plan en voer het uit!
Alt Text!

B2B marketingplan

Een praktisch en meetbaar marketing- en communicatieplan schrijven én uitvoeren. En dat voor een technologisch hoogstaande onderzoeksorganisatie in de Brainportregio. Een kolfje naar ons hand!

Human Centric Wearables

Innovation for a resilient society: dit is de visie en missie van TNO at Holst Centre. Een onderzoeksinstituut dat in opdracht bedrijven, mensen en kennis bij elkaar brengt om innovatieve oplossingen en prototypes te ontwikkelen. Voor de Healthcare & Vitality markt heeft Holst technische expertise – onder andere op het gebied van printed electronics en sensors – gecombineerd met fashion design om draagbare en mensvriendelijke oplossingen te maken. Deze ‘human centric wearables’ – denk aan smart mouth masks, health patches en kleding waar sensoren in verwerkt zijn – doen hun werk zonder dat het mensen beperkt in hun bewegingen.

Holst centre - human centric awearables

Een plan in 6 stappen

TNO at Holst Centre heeft dus de expertise, de technologie en ook een goede naam internationaal. Een gedegen, praktische en uitvoerbare marketingaanpak is wat er ontbrak. Factor Tachtig zette daarvoor een zes-stappenplan op, om te komen van idee tot uitvoering. Interviews met de belangrijkste stakeholders vormden hiervan de basis. Daarna werkten wij een propositie uit: welke breinpositie wil je innemen bij je doelgroep? Met natuurlijk je merkwaarden als basis. We werkten dit niet alleen uit. Feedback van het team van TNO at Holst was belangrijke input om samen het plan aan te scherpen. Uiteindelijk creëerden we een praktisch en meetbaar plan voor 2021, dat momenteel in fasen wordt uitgevoerd.

Werk in uitvoering

Alvast een tip van de sluier? Bekijk dan hier een blog over smart clothing die wij schreven en bekijk de video waar wij het script van schreven. More to come!

Wil jij ook een praktisch marketing-en communicatieplan? Bel Marijke eens. Ze helpt je graag verder!

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Marijke


Marijke Dijkgraaf

Merkmaker

040 7470161

    Menu