Vers van de pers: onze nieuwe content creator Lotte

4 oktober 2019
plan B bezichtiging
Alt Text!

De maand is net begonnen en we hebben al een leuk nieuwtje: Team Factor heeft een nieuwe collega! In dit nieuwsbericht stelt ze zich voor. Ons heeft ze al ingepakt: wij zijn fan. Jullie vast ook snel.

Voorstelrondje: dit is Lotte

“Hallo daar! Mijn naam is Lotte, ‘die nieuwe’ van Factor Tachtig. Tot voor kort werkte ik voor het mediaplatform indebuurt in Leiden. Daar volgde ik altijd mijn nieuwsgierigheid, op zoek naar de beste verhalen over mijn stad. Waarom noemen we Leiden de sleutelstad? Waar heeft Soldaat van Oranje eigenlijk gewoond? Waarom drinken we hier eigenlijk kaneellikeur in de koffie?”

Van historie naar innovatie

“Vers van de pers, nieuw in Eindhoven, kom ik hier in een hele andere omgeving. Niet geschiedenis, maar innovatie is hier het kernwoord. Maar de nieuwsgierigheid, die blijft. Nog altijd ben ik op zoek naar leuke verhalen, deze keer niet over de stad, maar voor en over onze klanten. Wat hebben zij te vertellen? Wat is hun merk en even belangrijk: het verhaal daar omheen? Ik kijk ernaar uit om in allerlei spannende nieuwe projecten te duiken!”

“Wil je een keertje koffie drinken met mij? (Zonder likeurtje, deze keer 😉) Dat kan! Stuur mij een mailtje!”

Meer weten?

Voor overleg of vragen kun je contact opnemen met Jeroen


Jeroen van IJzendoorn

Merkstrategie

040 7470161

Menu