Waar hoort merkmaken thuis in je organisatie? Wie bepaalt hoe je merk eruit ziet en klinkt? Welk archetype er bij past? De directie? Sales? Of is het het speeltje van de marketingafdeling? Daar gaan we het deze keer over hebben.
19 - Mens en merk met Marieke Heesakkers doorJeroen Van IJzendoorn 6 juni 2023 Mensen maken je merk, dat heb je ons al vaker horen zeggen. Maar hoe creëer je een cultuur waarin je jezelf mag zijn? Een cultuur waarin de kernwaarden gedeeld worden en iedereen dezelfde taal spreekt? Kortom: hoe zorg je ervoor dat de hele organisatie jouw karakter uitdraagt?
80.23 - Zo bepaal jij het succes van je marketingcampagne doorJohan Maters 14 december 2023 Johan schreef er al eens een blog over: de verleiding van het vergelijken. Want het succes van je campagne meet je eenvoudig met een benchmark… Toch? Nou, volgens Johan ligt dat niet zo simpel. Waar je overal rekening mee moet houden en hoe je kan voorkomen dat je appels met peren vergelijkt? In…
18 - Commerciële intelligentie met Dennis van Ravenswaaij doorJeroen Van IJzendoorn 4 april 2023 Teamwork makes a dream work. Daarom hebben we voor deze aflevering, gastspreker Dennis van Ravenswaaij, oprichter van adviesbureau Norgey, uitgenodigd om over commerciële intelligentie te praten. Vanuit ieders expertise, bespreken Jeroen en Dennis de rol van marketing en sales
21 - Stop de salespitch doorJeroen Van IJzendoorn 20 juli 2023 De dagen van de saaie salespitches zijn geteld. Klanten willen namelijk meer dan naar een verkoopverhaal luisteren. Ze willen zich gehoord voelen en betrokken worden bij het gesprek. Jeroen en gastspreker Dennis van Ravenswaaij, vertellen in deze podcast hoe je klantgericht en interactief kan zijn.
22 - Regeneratieve duurzaamheid met Kim van den Anker doorJeroen Van IJzendoorn 9 augustus 2023 In deze aflevering gaan Jeroen en gastspreker Kim van den Anker, in gesprek over een bedrijfsmodel dat niet alleen gebaseerd is op de kracht van natuurprincipes, maar ook kan zorgen voor economische vooruitgang én ecologische bloei.