De grote vraag die we in deze aflevering gaan beantwoorden is: “Hoe zorg je dat de je die cultuur van je organisatie en je merkwaarden met elkaar verweeft zodat het elkaar versterkt?” Het antwoord zit verscholen in je customer journey.
19 - Mens en merk met Marieke Heesakkers doorJeroen Van IJzendoorn 6 juni 2023 Mensen maken je merk, dat heb je ons al vaker horen zeggen. Maar hoe creëer je een cultuur waarin je jezelf mag zijn? Een cultuur waarin de kernwaarden gedeeld worden en iedereen dezelfde taal spreekt? Kortom: hoe zorg je ervoor dat de hele organisatie jouw karakter uitdraagt?
17 - De bouwstenen van je merk doorJeroen Van IJzendoorn 21 februari 2023 Waar kom jij elke ochtend je bed voor uit? Wat inspireert je? Waarom ben jij als merk relevant of onderscheidend? Met andere woorden: wat is jouw missie, visie, BHAG, why of purpose? Het zijn niet zomaar vragen, het zijn de bouwstenen van je merk. In deze aflevering nemen we je mee en…
15 - Merkwaardig thought leadership doorJeroen Van IJzendoorn 5 oktober 2022 Thought leadership, novel point of view, paradigm shift… Grote kans dat je deze termen zo nu en dan voorbij ziet komen. Thought leadership is namelijk al héél lang een hot topic. In deze aflevering delen we onze visie, linken we thought leadership aan merkmaken en dagen we jou uit om je eigen…
16 - Arbeidsmarktcommunicatie doorJeroen Van IJzendoorn 8 december 2022 Met (veel!) meer openstaande vacatures dan werkzoekenden, is arbeidsmarktcommunicatie belangrijker dan ooit. Een sterk merk op de arbeidsmarkt begint met jouw Employer Value Proposition. Daarmee trek je de juiste mensen aan – mensen die nét zo goed bij jouw merk passen als jijzelf.
18 - Commerciële intelligentie met Dennis van Ravenswaaij doorRutger Dragstra 4 april 2023 Teamwork makes a dream work. Daarom hebben we voor deze aflevering, gastspreker Dennis van Ravenswaaij, oprichter van adviesbureau Norgey, uitgenodigd om over commerciële intelligentie te praten. Vanuit ieders expertise, bespreken Jeroen en Dennis de rol van marketing en sales