Team merkmakers

Eigenlijk kun je het nauwelijks werken noemen. Factor Tachtig is een uit de hand gelopen passie. Creatie zit in ons bloed. Met een enorme drive onderzoeken en maken we al 10 jaar nieuwe dingen. Crossmediale campagnes, sites, merkbeleving. Online altijd in het brandpunt.

Wij geloven in persoonlijk contact en korte lijntjes. In samen werken aan jouw merk. Je schakelt dus ook rechtstreeks met de vormgever, de tekstschrijver of strateeg. Waar kunnen we jou mee van dienst zijn?

  • volg ons
team factor tachtig

Jeroen van IJzendoorn

Ik wist al snel dat in de connected economy de marketingcommunicatie een compleet nieuw gezicht zou krijgen. Vanuit dat besef houd ik me bezig met merk maken en strategie.

Ik ga op zoek naar de ziel van een merk. Het bepalen van de brand basics en vanuit daar verder bouwen aan het merk is, voor mij, een logisch vervolg. Via online strategie, concept en realisatie bouwt Factor Tachtig aan merken.

Robert van de Wiel

Offline opgegroeid maar al snel thuis bij de snelheid, directheid én mogelijkheden van online. In die mix houd ik me onder meer bezig met kanaaloverstijgende merkidentiteit, usability design en de creatie van infographics.

Ongeacht welk medium: visueel en inhoudelijk moet het kloppen. Het neerzetten van een overtuigende boodschap en de merkbeleving richting geven: bij Factor Tachtig werken wij aan design én content.

Rutger Dragstra

Ik zoek naar de perfecte balans tussen functionaliteit en design. Dagelijks duik ik in de wereld van beeld, typografie, vormgeving en fotografie. Mijn uitdaging: de boodschap van opdrachtgevers vertalen in user interfaces die werken. Daarbij verlies ik (online) identity, branding en webdesign nooit uit het oog.

Door online strategie, concept en co-creatie bouwen we bij Factor Tachtig aan merken. Ik leg het accent op usability - uiteraard in een modern jasje.

Marijke Dijkgraaf

Meer dan 13 jaar ervaring in de ICT heeft mij geleerd dat marketing en communicatie begint met het creëren van een solide visie. Een goed marketingplan is niet gericht op het pushen van producten, maar op het aantrekken van klanten. En dat alles ondersteund door een sterke merkbeleving.

Bij Factor Tachtig zit merk en marketing in het bloed: wij werken aan strategie, concept, design én content.

Monique van Hout

Content werkt pas als alle elementen kloppen, dat spreekt voor zich. In mijn werk kijk ik naar al die verschillende elementen.

Hoewel tekstschrijven van origine mijn specialiteit is, heb ik interesse voor het hele communicatieproces: van onderzoek naar (grafisch) ontwerp, ontwikkeling, uitvoering tot evaluatie en analyse. Ik schrijf net zo makkelijk een tekst in het Engels als in het Nederlands. Piece of cake!

Mo(nique) de Werdt

Ik ben Monique, maar binnen Factor Tachtig mag je me ook ‘Mo’ noemen.

“Mensen verbinden met een merk”. Dat is waar communicatie voor mij om draait. Luisteren naar de behoeften van de opdrachtgever en deze in de vorm van een creatieve boodschap vertalen naar de doelgroep.

Lonneke Kronenburg

Schrijven is mijn grootste passie. Ik vind het een interessante uitdaging om een verhaal zo neer te zetten dat het mensen raakt, inspireert, in beweging brengt. Om net dat ene detail naar boven te halen dat het verschil maakt en dat een merk onderscheidt van de rest. Of het nu gaat om een blog, een vlog of een infographic, in alles moet de lezer voelen en ervaren dat het om dát specifieke merk gaat. Dat is de kracht van content!

Marjan Vossen

Ik zit niet graag stil. Met een passie voor crossfit breng ik een dosis doorzettingsvermogen en discipline met me mee. Zoals ik in de avond graag juggle met een arsenaal aan oefeningen, zo hop ik overdag het liefst van uitdaging naar uitdaging. Ik wil nooit stoppen met leren!
Is er een nieuwe technologische ontwikkeling? Dan kijk ik altijd of die van waarde kan zijn voor een merk en hoe ik dat in de praktijk kan toepassen.

Lonneke Hoondert

Het grootste compliment dat je me kunt geven? Dat je jezelf herkent in het verhaal dat ik op papier heb gezet. Of in een blog, vlog of infographic. Nog blijer word ik als ook anderen - mede dankzij die content - warm lopen voor je merk. Mijn visie? Geen enkel onderwerp is saai of ingewikkeld, het gaat om de manier waarop je het brengt. Daarmee wil ik bij Factor Tachtig voor jouw merk het verschil maken.

Julia Geerts

Wanneer ik voor een vraagstuk of probleem een passende oplossing vind en deze ook nog eens daadwerkelijk kan implementeren, geeft mij dit echt een kick! Als studente ben ik leergierig en wil ik me nog volop ontwikkelen in de "grote mensen" wereld. Stage lopen bij Factor Tachtig is dan ook de juiste stap in mijn loopbaancarrière en ik ga hier voor een rugzak vol nieuwe ervaringen!

DNA van een Merkmaker

Nieuwsgierig, inspirerend en - bovenal - creatief. Onze inventiviteit kent geen grenzen. Dus creëren we, met een enorme drive, nieuwe dingen. Dat is vastgelegd in onze genen.

Wij weten wat jouw merk mórgen nodig heeft. En denken graag met je mee over de juiste positionering. Bij ons komen marketingtactiek, onderscheidend concept en creatieve uitvoering samen.

Stage: MarCom

Je zit op het HBO in de richting branding, communicatie, marketing of tekst en je hebt een gezond stel hersens én zin om je pen aan het werk te zetten. Je bent zelfstandig en door je scherpe analyses op het juiste moment vragen te stellen en dus nieuwsgierig te zijn.

Samen bepalen we wat je opdracht wordt en op welke onderdelen je mee gaat lopen in de dagelijkse werkzaamheden. Vanaf januari 2018 hebben we weer plaats!

Stage: Webdesign & development

Gezocht: een beta brein (op pootjes) in het bezit van een visueel oog voor detail.

Heb jij ook een hekel aan "ja, maar het werkt toch"? Ben je van de details en heb je een hart voor digitale verleiding? Kun je deze vragen met een -volmondig- 'JA' beantwoorden, dan zijn wij op zoek naar jou!

Merkwaardig. Het zit zelfs in onze cookies, waarmee je akkoord gaat als je op onze website blijft. Lees hier meer over die merkwaardige privacy.
This site is in Dutch. English?