Team merkmakers

Eigenlijk kun je het nauwelijks werken noemen. Factor Tachtig is een uit de hand gelopen passie. Creatie zit in ons bloed. Met een enorme drive onderzoeken en maken we al 10 jaar nieuwe dingen. Crossmediale campagnes, sites, merkbeleving. Online altijd in het brandpunt.

Wij geloven in persoonlijk contact en korte lijntjes. In samen werken aan jouw merk. Je schakelt dus ook rechtstreeks met de vormgever, de tekstschrijver of strateeg. Waar kunnen we jou mee van dienst zijn?

  • volg ons
team factor tachtig

Jeroen van IJzendoorn

Ik wist al snel dat in de connected economy de marketingcommunicatie een compleet nieuw gezicht zou krijgen. Vanuit dat besef houd ik me bezig met merk maken en strategie.

Ik ga op zoek naar de ziel van een merk. Het bepalen van de brand basics en vanuit daar verder bouwen aan het merk is, voor mij, een logisch vervolg. Via online strategie, concept en realisatie bouwt Factor Tachtig aan merken.

Robert van de Wiel

Offline opgegroeid maar al snel thuis bij de snelheid, directheid én mogelijkheden van online. In die mix houd ik me onder meer bezig met kanaaloverstijgende merkidentiteit, usability design en de creatie van infographics.

Ongeacht welk medium: visueel en inhoudelijk moet het kloppen. Het neerzetten van een overtuigende boodschap en de merkbeleving richting geven: bij Factor Tachtig werken wij aan design én content.

Rutger Dragstra

Ik zoek naar de perfecte balans tussen functionaliteit en design. Dagelijks duik ik in de wereld van beeld, typografie, vormgeving en fotografie. Mijn uitdaging: de boodschap van opdrachtgevers vertalen in user interfaces die werken. Daarbij verlies ik (online) identity, branding en webdesign nooit uit het oog.

Door online strategie, concept en co-creatie bouwen we bij Factor Tachtig aan merken. Ik leg het accent op usability - uiteraard in een modern jasje.

Marijke Dijkgraaf

Meer dan 13 jaar ervaring in de ICT heeft mij geleerd dat marketing en communicatie begint met het creëren van een solide visie. Een goed marketingplan is niet gericht op het pushen van producten, maar op het aantrekken van klanten. En dat alles ondersteund door een sterke merkbeleving.

Bij Factor Tachtig zit merk en marketing in het bloed: wij werken aan strategie, concept, design én content.

Monique van Hout

Content werkt pas als alle elementen kloppen, dat spreekt voor zich. In mijn werk kijk ik naar al die verschillende elementen.

Hoewel tekstschrijven van origine mijn specialiteit is, heb ik interesse voor het hele communicatieproces: van onderzoek naar (grafisch) ontwerp, ontwikkeling, uitvoering tot evaluatie en analyse. Ik schrijf net zo makkelijk een tekst in het Engels als in het Nederlands. Piece of cake!

Mo(nique) de Werdt

Ik ben Monique, maar binnen Factor Tachtig mag je me ook ‘Mo’ noemen.

“Mensen verbinden met een merk”. Dat is waar communicatie voor mij om draait. Luisteren naar de behoeften van de opdrachtgever en deze in de vorm van een creatieve boodschap vertalen naar de doelgroep.

Marjan Vossen

Ik zit niet graag stil. Met een passie voor crossfit breng ik een dosis doorzettingsvermogen en discipline met me mee. Zoals ik in de avond graag juggle met een arsenaal aan oefeningen, zo hop ik overdag het liefst van uitdaging naar uitdaging. Ik wil nooit stoppen met leren!
Is er een nieuwe technologische ontwikkeling? Dan kijk ik altijd of die van waarde kan zijn voor een merk en hoe ik dat in de praktijk kan toepassen.

Lonneke Hoondert

Het grootste compliment dat je me kunt geven? Dat je jezelf herkent in het verhaal dat ik op papier heb gezet. Of in een blog, vlog of infographic. Nog blijer word ik als ook anderen - mede dankzij die content - warm lopen voor je merk. Mijn visie? Geen enkel onderwerp is saai of ingewikkeld, het gaat om de manier waarop je het brengt. Daarmee wil ik bij Factor Tachtig voor jouw merk het verschil maken.

Whitney Janssen

Videocontent waarin je je inleeft en die je moet kijken tot het einde. Dat heb ik voor ogen. Als Video Content Creator voor Factor Tachtig help ik je een compleet beeldverhaal te vertellen waarin alle elementen kloppen. Of dat nou bestaat uit minimale technische ondersteuning of een flinke brainstormsessie.

Met als achtergrond een opleiding journalistiek en een minor audiovisual storytelling help ik je graag de clichés te vermijden en de essentie van je boodschap naar boven te brengen om zo (nog meer) mensen te verbinden met je merk.

DNA van een Merkmaker

Nieuwsgierig, inspirerend en - bovenal - creatief. Onze inventiviteit kent geen grenzen. Dus creëren we, met een enorme drive, nieuwe dingen. Dat is vastgelegd in onze genen.

Wij weten wat jouw merk mórgen nodig heeft. En denken graag met je mee over de juiste positionering. Bij ons komen marketingtactiek, onderscheidend concept en creatieve uitvoering samen.

Vacatures & stages

Stage: Creative Media Designer

Gezocht: een beta die handig gebruik maakt van software en verschillende soorten technologie.

We zien graag dat je rechterhersenhelft net zo goed ontwikkeld is. Dat betekent dat je een creatieve denker bent en bovendien oog hebt voor het perfecte beeld. Wij denken dat jij, een student van het creatieve SintLucas, goed bij ons zou passen.

Stage: MarCom

Je zit op het HBO in de richting branding, communicatie, marketing of tekst en je hebt een gezond stel hersens én zin om je pen aan het werk te zetten. Je bent zelfstandig en door je scherpe analyses op het juiste moment vragen te stellen en dus nieuwsgierig te zijn.

Samen bepalen we wat je opdracht wordt en op welke onderdelen je mee gaat lopen in de dagelijkse werkzaamheden.