Content Strategy for the Web

Auteur: Kristina Halvorson, Melissa Rach

Publicatie: 2012


Wat is een ‘Content Strategy’? Waarom is het zo belangrijk? Hoe pas ik deze ‘Content Strategy’ toe op mijn merk? Is je content een rommeltje en slaat je CMS nergens op, of zit je content vol met potentie? Als dat laatste het geval is, hoe haal je dan het maximale uit je content? De antwoorden vind je in dit boek.

Een aangename ontmoeting op SxSW 2014: Kristina Halvorson. Met humor en intelligentie stal ze onze harten. En niet alleen die van ons! Met de nodige paper hugs, pakt ze ook jou al voor het eerste hoofdstuk in.

“Quality, relevant content can’t be spotted by an algorithm. You can’t subscribe to it. You need people – actual human beings – to create or curate it.”

Ze komt ook met boeiende informatie, zo beweert ze: contentmarketing is in! Kijk, dat horen we graag. In begrijpelijke taal leidt ze je door een complete ‘Content Strategy’. Al claimt ze zelf niet hét handboek te hebben geschreven, waarin ALLES staat dat je moet weten over het in de praktijk brengen daarvan. Wij denken dat ze toch aardig in de buurt komt…

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu