On the Move
naar Eindhoven

augustus 2018 -  Factor Tachtig gaat verhuizen. De Coop, de kiosk, buurman Saris, de snackbar aan de overkant (met groentekroketten, geen vega) en de markt op woensdag: de komende weken zeggen we Liempde en alle eigenaardigheden gedag. Eindhoven, here we come! We verruilen...
Snackable content

Snackable content: makkelijk en lekker

juli 2018 -  Het is weekend en je hebt geen zin om te koken. Er resten je twee opties; de deur uit om uitgebreid te dineren of je neemt een frietje met snack uit de snackbar. Je kiest the easy way. Een snack...
Van Liempde naar Eindhoven

Nieuw in Eindhoven …

juli 2018 -  Om maar met de deur in huis te vallen: de merkmakers van Factor Tachtig verruilen het landelijke Liempde voor designstad Eindhoven. Van midden in het groen naar uitzicht op ‘big city lights’. Hallo Eindhoven, bedankt Liempde! Jump to English translation...
5 tips voor het maken van een eigen video

Vijf tips voor het maken van je eerste video

mei 2018 -  Klop klop… De toekomst staat voor de deur: “Het wordt tijd dat je gaat beginnen met videomarketing”. Het staat al een tijdje op je to-do list en nu moet je er toch aan gaan geloven. De populariteit van video groeit....
Buyer persona's: weet voor wie je werkt!

Buyer persona’s: weet voor wie je werkt!

mei 2018 -  Het maakt niet uit wat je baan is, op iedere werkplek heb je er wel mee te maken: de klant. Je ziet hem (of haar!) misschien niet persoonlijk, maar het is belangrijk te weten hoe je ermee om moet gaan....
ephemeral content

Ephemeral marketing: de kracht van vluchtige kiekjes

maart 2018 -  …4, 3, 2, 1 en je foto is weg. Tijdelijke foto’s en video’s: je verstuurt ze ongetwijfeld zelf wel eens via Instagram of Snapchat. De juiste term voor deze vluchtige kiekjes? Ephemeral content. Razend populair onder jongeren, maar ook steeds...