Social Selling Cultuur - Employee Advocacy

De social selling-cultuur, hoe creëer je die?

juni 2015 -  We schreven er vorig jaar ook al over, het ‘social selling’-tijdperk. Klanten weten te boeien en aan je te binden, lijkt door de ‘connected’ wereld eenvoudiger dan ooit. Maar is het wel zo eenvoudig? Zijn je collega’s wel zo ’social’...
voice-user-interface

Praten met je computer: Voice User Interfaces

juni 2015 -  Al in 1966 sprak James T. Kirk tegen zijn Enterprise. Michael Knight voerde in 1982 hele gesprekken met zijn flitsende KITT en Theodore Twombly vormde onlangs een onafscheidelijk duo met zijn Samantha.* Praten tegen machines zou inmiddels de normaalste zaak...
verleiden-beinvloeden-onbewust

Mag ik deze dans van u?

mei 2015 -  Verhalen. Wij zijn er dol op! Een diepgewortelde liefde voor storytelling én onze bereidheid om te delen leverden dit verhaal op. Een snufje creativiteit maakte daarvan een prachtig sprookje. Dans door het verhaal. Het verhaal van de verleiding tussen jou...
beep-beep-factortachtig

BeepBeep, onze ‘outer space’ inspiratie

mei 2015 -  Twee knipperende oogjes. Ben jij ze al eens tegengekomen? Subtiel aanwezig op en in ons merkwaardige pand. Misschien dat je het daar al eens hebt opgemerkt? Na een bezoek van ons blijft het vaak plakken. Ken je het daar dan...
tijd maken voor je klant

Hé! Ik wil aandacht!

maart 2015 -  Aandacht: wie heeft er geen behoefte aan? Je klant komt in eerste instantie misschien bij je binnen vanuit een simpele behoefte. Maar eenmaal die drempel over is daar de schreeuw om aandacht. Reflexmatig investeren merken in loyaliteitsprogramma’s. Maar is aandacht...
sxsw-billboard

SXSW 2015. Van Austin naar Liempde.

maart 2015 -  Het South by Southwest Interactive Festival in hartje Texas: als merkmaker niet te missen! Na een – intensief – bezoek van slechts een paar dagen ben je weer helemaal bijgepraat op het gebied van ‘interactive‘, in de brede zin van...
negen-principes-ter-inspiratie-voor-innovatie

Negen principes: ter inspiratie voor innovatie.

februari 2015 -  Tijdens een van onze “jaarlijkse” inspiratiereizen naar SXSW – see ya soon, Austin! – stuitten wij op ‘The Principles’ van Joi Ito. Een visie die haast naadloos aansluit bij ons eigen merk: Factor Tachtig. Zweverig? Nee! Abstract? Misschien… Onderhevig aan...
multilingual websites denk globaal doe lokaal

Meertalige websites: denk globaal, doe lokaal!

februari 2015 -  Een meertalige website. Wellicht niet het eerste waar je als ondernemer aan denkt. De toenemende globalisatie vergroot echter de kansen in- nog niet ontdekte – markten buiten de eigen, vertrouwde, grenzen. Door de potentiële doelgroep te benaderen in de taal...
content marketing draait door

Content marketing draait door!

januari 2015 -  Geheel tegen de kenmerken van het archetype ‘merkmaker’ in, zijn wij doorgaans wars van buzzende woorden… Maar content marketing is here to stay! Onze dagelijkse – en merkwaardige – werkzaamheden staan grotendeels in het teken van het creëren van content,...