Kies een archetype met Lego ;)

Archetype: welke past bij jouw merk?

januari 2018 -  Wanneer je aan jouw merk bouwt, start je altijd vanuit je why: waarom doe je wat je doet? Hier zie je je merkwaarden terug. Vervolgens stel je de vraag: hoe maak je die why zichtbaar, zowel in- als extern? Hoe...
inbound marketing uitbesteden

Inbound marketing uitbesteden: wel of niet doen?

december 2017 -  Jouw (potentiële) klant transformeerde de afgelopen jaren tot een informatiezoeker met het internet als the place to be. Dit heeft grote gevolgen voor zijn klantreis en aankoopgedrag. Veel potentiële klanten zijn namelijk al halverwege het koopproces voordat ze contact opnemen...
lunch-content-cafetaria-najaar-F80-blog

F80 Content Cafetaria: het feest gaat gewoon door!

oktober 2017 -  2017 is een jaar vol feest. Want dit jaar bestaan we namelijk 10 jaar, mocht het je ontgaan zijn ;-) Feestjes vieren we liever niet alleen, maar met een goed gezelschap: onze klanten en leveranciers. Daarom hebben we het Factor...
Emoji in b2b

Emoji in de zakelijke wereld: 👍🏼 of 👎🏼?

oktober 2017 -  Ze hebben een eigen 🎬. Wat zeg ik? Er bestaat zelfs een hele merchandise collectie. Stiekem zijn ze dan ook niet meer weg te denken uit onze communicatiewereld: emoji. Populairder dan ooit! Want zeg eens eerlijk: hoeveel heb jij er...