tijd maken voor je klant

Hé! Ik wil aandacht!

Maart 2015 – Aandacht: wie heeft er geen behoefte aan? Je klant komt in eerste instantie misschien bij je binnen vanuit een simpele behoefte. Maar eenmaal die drempel over is daar de schreeuw om aandacht. Reflexmatig investeren merken in loyaliteitsprogramma’s. … Lees verder

sxsw-billboard

SXSW 2015. Van Austin naar Liempde.

Maart 2015 – Het South by Southwest Interactive Festival in hartje Texas: als merkmaker niet te missen! Na een – intensief – bezoek van slechts een paar dagen ben je weer helemaal bijgepraat op het gebied van ‘interactive‘, in de … Lees verder

negen-principes-ter-inspiratie-voor-innovatie

Negen principes: ter inspiratie voor innovatie.

Februari 2015 – Tijdens een van onze “jaarlijkse” inspiratiereizen naar SXSW – see ya soon, Austin! – stuitten wij op ‘The Principles’ van Joi Ito. Een visie die haast naadloos aansluit bij ons eigen merk: Factor Tachtig. Zweverig? Nee! Abstract? … Lees verder

multilingual websites denk globaal doe lokaal

Meertalige websites: denk globaal, doe lokaal!

Februari 2015 – Een meertalige website. Wellicht niet het eerste waar je als ondernemer aan denkt. De toenemende globalisatie vergroot echter de kansen in- nog niet ontdekte – markten buiten de eigen, vertrouwde, grenzen. Door de potentiële doelgroep te benaderen … Lees verder

content marketing draait door

Content marketing draait door!

Januari 2015 – Geheel tegen de kenmerken van het archetype ‘merkmaker’ in, zijn wij doorgaans wars van buzzende woorden… Maar content marketing is here to stay! Onze dagelijkse – en merkwaardige – werkzaamheden staan grotendeels in het teken van het … Lees verder

Factor Tachtig MerkWaardige verhuizing

Een merkwaardig kantoor

Januari 2015 – Dozen zover het oog reikt. Overal staaltjes en kleurwaaiers. Stapels die onvermijdelijk aan elke opruimbeurt vooraf gaan. Kortom – breaking news –  de grote verhuistrein is in beweging gezet. Tussen de werkzaamheden door denken we met weemoed … Lees verder