sxsw-billboard

SXSW 2015. Van Austin naar Liempde.

Maart 2015 – Het South by Southwest Interactive Festival in hartje Texas: als merkmaker niet te missen! Na een – intensief – bezoek van slechts een paar dagen ben je weer helemaal bijgepraat op het gebied van ‘interactive‘, in de … Lees verder

negen-principes-ter-inspiratie-voor-innovatie

Negen principes: ter inspiratie voor innovatie.

Februari 2015 – Tijdens een van onze “jaarlijkse” inspiratiereizen naar SXSW – see ya soon, Austin! – stuitten wij op ‘The Principles’ van Joi Ito. Een visie die haast naadloos aansluit bij ons eigen merk: Factor Tachtig. Zweverig? Nee! Abstract? … Lees verder

multilingual websites denk globaal doe lokaal

Meertalige websites: denk globaal, doe lokaal!

Februari 2015 – Een meertalige website. Wellicht niet het eerste waar je als ondernemer aan denkt. De toenemende globalisatie vergroot echter de kansen in- nog niet ontdekte – markten buiten de eigen, vertrouwde, grenzen. Door de potentiële doelgroep te benaderen … Lees verder

content marketing draait door

Content marketing draait door!

Januari 2015 – Geheel tegen de kenmerken van het archetype ‘merkmaker’ in, zijn wij doorgaans wars van buzzende woorden… Maar content marketing is here to stay! Onze dagelijkse – en merkwaardige – werkzaamheden staan grotendeels in het teken van het … Lees verder

Factor Tachtig MerkWaardige verhuizing

Een merkwaardig kantoor

Januari 2015 – Dozen zover het oog reikt. Overal staaltjes en kleurwaaiers. Stapels die onvermijdelijk aan elke opruimbeurt vooraf gaan. Kortom – breaking news –  de grote verhuistrein is in beweging gezet. Tussen de werkzaamheden door denken we met weemoed … Lees verder

https-beveiliging-ssl-wetgeving-google-enigma

Waarom HTTPS ook voor jouw website interessant is

September 2014 – Een afbeelding van een hangslotje en de letters HTTPS voor het webadres. Je ziet deze toevoeging steeds vaker in de adresbalk van je browser. Maar wat is het verschil tussen HTTP en HTTPS, los van die éne letter? Wat … Lees verder