Archetypes voor je merk - karakter

Archetype: geef je merk karakter

februari 2017 -  Jouw merk is uniek, maar toch herkenbaar. Dat is helder voor jou, maar hoe zorg je dat je dat communiceert? Belangrijker nog: hoe zorg je dat jouw collega’s hetzelfde communiceren? En dan hebben we het over al je collega’s, van...
Augmented Virtual Reality

Augmented en Virtual Reality, écht met een twist

december 2016 -  Roep Augmented of Virtual Reality en ik zit weer met natte haartjes in mijn pyjama, thuis op de bank. Op de televisie schittert de crew van USS Enterprise. Captain Jean Luc Picard stapt zojuist het Holodeck binnen. Klik. Terug naar...
Anki Overdrive MerkWaardig

MerkWaardig Anki Overdrive

december 2016 -  Als je ons een beetje volgt, dan heb je vast onze racebaan Anki Overdrive weleens voorbij zien komen. Wij noemen haar liever ‘gewoon’ Anki. Maar Anki is allesbehalve gewoon. Er zit namelijk meer achter haar dan je denkt… En daarom...
Trots zijn op je merk - merkwaardig gedrag

Gastblog: Zo trots als een… (merkwaardig gedrag)

november 2016 -  Regelmatig stellen we bij klanten de vraag aan medewerkers: ‘wat vertel je op een feestje over je werk?’. De antwoorden lopen doorgaans behoorlijk uiteen. Van een gefrustreerd: ‘ik schaam me kapot…’ tot een soepel uit de mond vloeiende volzin over...
paid owned earned in de mix

Paid, Owned & Earned Media

november 2016 -  Termen die we veel tegenkomen en gebruiken: Paid, Owned & Earned Media. In content marketing is het dé manier om aan te duiden hoe je je content in de markt zet. Met andere woorden: hoe je die content bij je...
het verhaal achter ons merk

Het verhaal achter onze naam

oktober 2016 -  We nemen je een jaar of 10 mee terug in de tijd. Gnarls Barkley’s Crazy schalt uit de speaker. Tom Cruise doet voor de 3e keer zijn best in Mission Impossible en Jan-Peter Balkenende probeert dat op zijn beurt voor...
7 Trends in b2b content marketing

7 Trends in B2B content marketing

augustus 2016 -  Dat content marketing goed werkt, zeker in een B2B omgeving, schreven we al eerder. Maar je bent al even bezig en op zoek naar de belangrijkste trends om je aanpak nog verder te verfijnen en verrijken. Wij hebben de belangrijkste trends in...
SEO en content marketing. Doen of niet?

SEO & content marketing. Doen of niet?

augustus 2016 -  “Content marketing. Het lijkt wel het nieuwe mantra van de huidige marketingmanagers,” aldus Antal de Waij, een van de sprekers op Emerce Digital Marketing Live! Dit jaar heb ik verschillende marketing evenementen bezocht en zoals verwacht stonden ze allemaal in...
Heb jij tijd voor content marketing

Wie heeft er tijd voor content marketing?

augustus 2016 -  Goed. Je bent als marketeer ervan overtuigd dat je met content marketing moet beginnen. Maar er staat meer op de marketing agenda dat je aandacht vraagt. Hoeveel tijd moet je eigenlijk inruimen om content marketing op te zetten en om goede...