Content vs Context

Binnen de juiste context, of juist niet

juli 2015 -  Content versus context. Het een kan niet zonder het ander. In de juiste context komt je boodschap het beste tot zijn recht en zal deze makkelijker aandacht trekken en vast weten te houden. Hierbij is er voor visual content een...
Apple Watch - Merk Waardig

Apple Watch ervaringen

juli 2015 -  Gaat deze innovatie ons leven veranderen? Slimme horloges zijn al even op de markt. We keken met een schuin oog naar de Pebble, hebben een Samsung Gear vast gehad … maar Apple blijft toch ‘ons platform’. We hebben daarom ook...
Social Selling Cultuur - Employee Advocacy

De social selling-cultuur, hoe creëer je die?

juni 2015 -  We schreven er vorig jaar ook al over, het ‘social selling’-tijdperk. Klanten weten te boeien en aan je te binden, lijkt door de ‘connected’ wereld eenvoudiger dan ooit. Maar is het wel zo eenvoudig? Zijn je collega’s wel zo ’social’...
voice-user-interface

Praten met je computer: Voice User Interfaces

juni 2015 -  Al in 1966 sprak James T. Kirk tegen zijn Enterprise. Michael Knight voerde in 1982 hele gesprekken met zijn flitsende KITT en Theodore Twombly vormde onlangs een onafscheidelijk duo met zijn Samantha.* Praten tegen machines zou inmiddels de normaalste zaak...
verleiden-beinvloeden-onbewust

Mag ik deze dans van u?

mei 2015 -  Verhalen. Wij zijn er dol op! Een diepgewortelde liefde voor storytelling én onze bereidheid om te delen leverden dit verhaal op. Een snufje creativiteit maakte daarvan een prachtig sprookje. Dans door het verhaal. Het verhaal van de verleiding tussen jou...
beep-beep-factortachtig

BeepBeep, onze ‘outer space’ inspiratie

mei 2015 -  Twee knipperende oogjes. Ben jij ze al eens tegengekomen? Subtiel aanwezig op en in ons merkwaardige pand. Misschien dat je het daar al eens hebt opgemerkt? Na een bezoek van ons blijft het vaak plakken. Ken je het daar dan...
tijd maken voor je klant

Hé! Ik wil aandacht!

maart 2015 -  Aandacht: wie heeft er geen behoefte aan? Je klant komt in eerste instantie misschien bij je binnen vanuit een simpele behoefte. Maar eenmaal die drempel over is daar de schreeuw om aandacht. Reflexmatig investeren merken in loyaliteitsprogramma’s. Maar is aandacht...
sxsw-billboard

SXSW 2015. Van Austin naar Liempde.

maart 2015 -  Het South by Southwest Interactive Festival in hartje Texas: als merkmaker niet te missen! Na een – intensief – bezoek van slechts een paar dagen ben je weer helemaal bijgepraat op het gebied van ‘interactive‘, in de brede zin van...