Strategisch merkenmanagement doorJeroen Van IJzendoorn 18 mei 2023 Auteurs: Kevin Lane Keller, Erik Schoppen, Ruud Heijenga en Vanitha SwaminathanPublicatie: 2022 Niet zozeer een leesboek, maar wel een goed naslagwerk als je een keer iets wilt/moet onderbouwen vanuit literatuur. Het boek maakt ook gebruik van een kompas, dus dat spreekt ons meteen aan :) Het boek gaat over merken, waarom merken voor…
FRAMERS - Wat mensen beter kunnen dan computers doorFactor Tachtig 18 mei 2023 Auteurs: Viktor Mayer-Schönberger en Kenneth CukierPublicatie: 2022 We worden overspoeld door AI (kunstmatige intelligentie). Of je het ziet als kans of als bedreiging, dit boek geeft je inzicht in wat wij als mens nog steeds kunnen wat kunstmatige intelligentie (voorlopig) nog niet lukt. En waarvan we ons moeten afvragen of we het…
Joyful: The Surprising Power of Ordinary Things to Create Extraordinary… doorJeroen Van IJzendoorn 31 mei 2023 Author: Ingrid Fetell LeePublication: 2018 This is not your typical branding or communications book. But if you're in the branding business, it is definitely worth a read, with some interesting takeaways. Branding is about the experience. Preferably a happy one. The book offers some nice examples of how small things can bring…