Je merk. Waar begin je? Wat is het? Hoe kun je het vaststellen? In deze eerste aflevering gaan we op zoek naar het verhaal achter merkmaken. We bespreken de essentie van het merk maken. Waar de beep begin je? Bij je merk zelf natuurlijk.
19 - Mens en merk met Marieke Heesakkers doorJeroen Van IJzendoorn 6 juni 2023 Mensen maken je merk, dat heb je ons al vaker horen zeggen. Maar hoe creëer je een cultuur waarin je jezelf mag zijn? Een cultuur waarin de kernwaarden gedeeld worden en iedereen dezelfde taal spreekt? Kortom: hoe zorg je ervoor dat de hele organisatie jouw karakter uitdraagt?
21 - Stop de salespitch doorJeroen Van IJzendoorn 20 juli 2023 De dagen van de saaie salespitches zijn geteld. Klanten willen namelijk meer dan naar een verkoopverhaal luisteren. Ze willen zich gehoord voelen en betrokken worden bij het gesprek. Jeroen en gastspreker Dennis van Ravenswaaij, vertellen in deze podcast hoe je klantgericht en interactief kan zijn.
22 - Regeneratieve duurzaamheid met Kim van den Anker doorJeroen Van IJzendoorn 9 augustus 2023 In deze aflevering gaan Jeroen en gastspreker Kim van den Anker, in gesprek over een bedrijfsmodel dat niet alleen gebaseerd is op de kracht van natuurprincipes, maar ook kan zorgen voor economische vooruitgang én ecologische bloei.
80.23 - Zo bepaal jij het succes van je marketingcampagne doorJohan Maters 14 december 2023 Johan schreef er al eens een blog over: de verleiding van het vergelijken. Want het succes van je campagne meet je eenvoudig met een benchmark… Toch? Nou, volgens Johan ligt dat niet zo simpel. Waar je overal rekening mee moet houden en hoe je kan voorkomen dat je appels met peren vergelijkt? In…