Branding

branding

Sterke merken. Ooit volledig in handen van de marketingafdeling. Inmiddels een ware ondernemingsactiviteit, die iedereen in het bedrijf aangaat! Ook voor jou geldt dus: verdiep je in de wereld van ‘Branding’.

Vol goede moed begonnen wij aan deze pil van 1,4 kilo, als verplicht onderdeel van een studie bij SRM. Diverse korte artikelen over verscheidene onderwerpen volgen elkaar op. Ze hebben één ding  gemeen: allemaal zijn ze gerelateerd aan de bouw van je merk! Wijze woorden en complete visies van vooraanstaanden uit ons vak.

Moderne merken. Ze geven betekenis. Ze geven richting. Ze maken het leven van de consument daarmee makkelijker. Zie je merk daarom als totaalplaatje en ga voor een consistente en geïntegreerde aanpak. Creëer een sterk merk, want dat merk je!

Eenzelfde streven als ons dus, maar toch: wij vinden dit geen briljant boek…
Ons voorstel is daarom te gaan voor een selectie van specifieke onderwerpen. Gewoon hier, in onze Merkwaardige boekenkast.

Maar ben je op zoek naar een ‘overview’? Houd je wel van bundels? Stop met zoeken! Want dan is ‘Branding’ precies wat je nodig hebt! Zeker wanneer je houdt van modellen. Het Brand Key-model, de Brand Pyramid en de Brand in a Bottle-model. Zelfs de Golden Circle van Simon Sinek passeert de revue, net als de welbekende voorbeelden van Apple.

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu