Z.E.R.O.

Auteur: Joseph Jaffe, Maarten Albarda
Publicatie: 2013


De wereld staat niet stil. Marketeers en adverteerders worden contant herinnerd aan de alsmaar snellere veranderingen. Technologie, consumenten, innovatie. Maar wat doen we ermee, of ertegen? Niets. Zero. Als we zo doorgaan, stelt Joseph Jaffe, dan zal de marketingeconomie in elkaar storten onder haar eigen gewicht.

Maar wat moeten we dan doen? Investeren in het Z.E.R.O.-framework.

Zealots (ijveraars)

Entrepreneurship (ondernemerschap)

Retention (behoud)

Owned assets (eigendommen)

Benut al je kansen en mogelijkheden optimaal!

Reclameindustrie, word wakker! Paid media is verleden tijd. Koester je bestaande klant. Investeer in de customer journey.

“Advertising is a tax paid for being unremarkable.” – If that is true, then this tax is rising fast, which is good news for the government — not to mention production companies, media sellers, and agencies.”

Wat heb je in huis? Waar heb je invloed op? Werp eens een blik in de spiegel.
Laat de geijkte paden voor wat ze zijn en gebruik je innerlijke kracht’, is de persoonlijke boodschap van Joseph Jaffe en Maarten Albarda. Dicht bij jezelf. Terug naar de basis van je merk. Terug naar Z.E.R.O.

En als relatie van Factor Tachtig mag je dit boek uiteraard ook bij ons lenen, want het staat hier in de boekenkast.

Meer weten?

Brainstormen? Plannen delen? Vragen? Contact: Factor Tachtig



    Menu