Een op maat gesneden campagne: online én offline

In de schoenen van de installateur 👟
De uitdaging: de diverse kwaliteiten van twee van Hager’s productgroepen vangen in één kernachtige boodschap. Waar te beginnen? Met onszelf verplaatsen in de schoenen van de doelgroep: de installateurs! Zij moeten uiteindelijk warm lopen voor het schakelmateriaal en de energieverdelers van Hager. En wat is dan belangrijk? Slim design, kwaliteit en installatiegemak.
Daar was ons haakje voor de campagne! Het zijn namelijk de kleinste details die een enorm verschil maken tijdens het installeren. Zeker wanneer je je moet houden aan een strakke planning. Een innovatief buisinvoerstuk, voorgemonteerde onverliesbare schroeven of extra montageruimte in het schakelmateriaal? Het levert allemaal tijdswinst en minder ergernis op. De insteek was geboren: ‘Klein detail, groot verschil’.
Een hele reeks campagne-uitingen
Tijd om de campagne uit te rollen! Met oog op de drie pijlers – design, kwaliteit en installatiegemak – kropen we in de pen en werd het geheel vorm gegeven. Het resultaat? Een serie advertenties en advertorials, klaar voor publicatie in diverse vakbladen. Onze boodschap zetten we verder kracht bij met heldere infographics en roll-upbanners, bestemd voor de Hager-salesafdeling. Een stevig handvat om een mooie indruk te geven van hun innovatieve energieverdelers en schakelmateriaal richting de installatiebranche.

Jouw campagne, onze puzzel 🧩
Een uitgebreid assortiment vangen in één campagne die de doelgroep weet te triggeren: dat is een behoorlijke puzzel. En daar houden we van! Het eindresultaat: een campagne mét inhoud, die echt iets zegt over de prachtige producten van Hager. Een campagne waarvan John Travolta zou roepen: It’s electrifying! ⚡️🕺😉.
Mogen we ook samen met jou puzzelen aan jouw perfecte boodschap en campagne?